Translate

poniedziałek, 21 października 2013

Urodziny syna (część 1)

No ba... 6 lat dziecko ma tylko raz. Więc ja jako super-mama postanowiłam stworzyć mojemu dziecku coś ekstra - zwłaszcza, że zaprosił na imprezę swoją przedszkolną przyjaciółkę :)
No i zaczęło się szaleństwo - Darek zażyczył sobie, żeby zaproszenia były w kształcie biedronek.
Grzeczna mamusia zrobiła o co ją synek poprosił:
Biedroneczki są w kropeczki, a dokładniej w 6 kropek :)
Wykonanie takiej biedronki to kwestia 10-15 minut, żadna filozofia. Co potrzeba?
- czarny,czerwony i biały blok techniczny,
- klej (ja osobiście używam Magic),
- kawałek rafii (tu zielona, ale to kwestia gustu),
- kawałek czarnej pianki (na czułki, kropki i oczy).
Z czarnego brystolu wycinamy tułów razem z głową (wklejamy gotową kartkę z tekstem (u mnie akurat zaproszenie).
Wycinamy z czerwonego brystolu koło, które przecinamy na pół. Łączymy razem z tułowiem i robimy dwie dziurki, przez które przewlekamy rafię i zawiązujemy kokardkę. I najgorszy etap pracy za nami.
Przyklejamy oczy, kropeczki na skrzydełkach, czułki i biedroneczka gotowa :)

W następnym poście przedstawię Wam piniatę, która bardzo ucieszyła moje dzieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz